אשתו של ניר חפץ - ארגון העיתונאים: מאוכזבים מהיעדר דיון עקרוני בתיק עוקבי / Il y a 6 jours.

גם אצל אלוביץ' וגם בחדר העבודה של אשת ראש הממשלה כיבה חפץ לגמרי את . בשיחה עם בנימין נתניהו עצמו, באותו הנושא, חפץ מסביר לראש הממשלה לשעבר כי ההקלטה נשמעת לא טוב עבור אשתו, כי היא צורחת שם ממש. הלקוח (ובמקרה זה גם של אשתו), גם אם הן לגיטימיות וגם אם הן הזויות. ניר חפץ היה אחד האנשים הקרובים לנתניהו, החוליה המקשרת בתיק 4000 ומי. עדות ניר חפץ תידחה לשבוע הבא.

פרקליטיו של רהמ נתניהו חשפו מסמך שממנו עולה כי ניר חפץ, עד המדינה בתיק 4000, סיפר לחוקריו שמגישת עובדה גילתה לו מי האדם שהעביר חומרים למערכת התוכנית . כך עו×'×
כך עו×'×"ת מכונת ×"תעמול×" של נתני×"ו: מעו"×" ×'ן-צור ליחצן עופר from cdn.the7eye.org.il
הלקוח (ובמקרה זה גם של אשתו), גם אם הן לגיטימיות וגם אם הן הזויות. במשך יותר משלוש שעות העידה אשת רהמ בתביעת הדיבה של אב הבית לשעבר מני נפתלי. Il y a 4 jours. בתום עדותה הסכימו עורכי דינו . Il y a 3 jours. עד המדינה סיפר כי בנסיעה ממלכתית למוסקבה, הזוג נתניהו סעד עם רמ יוון ואשתו. חפץ מילא שורת תפקידים בקבוצת התקשורת ידיעות אחרונות, וכן תפקידי דוברות . בשיחה עם בנימין נתניהו עצמו, באותו הנושא, חפץ מסביר לראש הממשלה לשעבר כי ההקלטה נשמעת לא טוב עבור אשתו, כי היא צורחת שם ממש.

ניר חפץ שירת את נוני מוזס בידיעות, את נוחי דנקנר במעריב ואת בנימין ושרה נתניהו איפה שהיה צריך □ בדרך הוא השפיל עיתונאים ונהפך ללוביסט .

אולם למשטרה מסר חפץ, כך לפי הודעתו המצורפת לכתב ההגנה, כי אשתו קרוב . עדות ניר חפץ תידחה לשבוע הבא. Il y a 6 jours. מאחורי הדחייה בעדות הדרמטית במשפט נתניהו. במשך יותר משלוש שעות העידה אשת רהמ בתביעת הדיבה של אב הבית לשעבר מני נפתלי. ניר חפץ, ששימש כדוברו ויועצו הקרוב של ראש. פרקליטיו של רהמ נתניהו חשפו מסמך שממנו עולה כי ניר חפץ, עד המדינה בתיק 4000, סיפר לחוקריו שמגישת עובדה גילתה לו מי האדם שהעביר חומרים למערכת התוכנית . ניר חפץ שירת את נוני מוזס בידיעות, את נוחי דנקנר במעריב ואת בנימין ושרה נתניהו איפה שהיה צריך □ בדרך הוא השפיל עיתונאים ונהפך ללוביסט . Il y a 4 jours. גם כשחפץ היה ראש מערך ההסברה הלאומי, אשת ראש הממשלה נתנה לו . גם אצל אלוביץ' וגם בחדר העבודה של אשת ראש הממשלה כיבה חפץ לגמרי את . Il y a 4 jours. בכוחו של עד המדינה הראשון בתיק 4000, ניר חפץ, שיתחיל השבוע להעיד,.

בתום עדותה הסכימו עורכי דינו . גם כשחפץ היה ראש מערך ההסברה הלאומי, אשת ראש הממשלה נתנה לו . אולם למשטרה מסר חפץ, כך לפי הודעתו המצורפת לכתב ההגנה, כי אשתו קרוב . במשך יותר משלוש שעות העידה אשת רהמ בתביעת הדיבה של אב הבית לשעבר מני נפתלי. בשיחה עם בנימין נתניהו עצמו, באותו הנושא, חפץ מסביר לראש הממשלה לשעבר כי ההקלטה נשמעת לא טוב עבור אשתו, כי היא צורחת שם ממש.

Il y a 4 jours. אר×'ון ×
אר×'ון ×"עיתונאים: מאוכז×'ים מ×"×™×¢×"ר ×"יון עקרוני ×'תיק עוק×'×™ from cdn.the7eye.org.il
גם כשחפץ היה ראש מערך ההסברה הלאומי, אשת ראש הממשלה נתנה לו . במשך יותר משלוש שעות העידה אשת רהמ בתביעת הדיבה של אב הבית לשעבר מני נפתלי. בכוחו של עד המדינה הראשון בתיק 4000, ניר חפץ, שיתחיל השבוע להעיד,. חפץ מילא שורת תפקידים בקבוצת התקשורת ידיעות אחרונות, וכן תפקידי דוברות . עד המדינה סיפר כי בנסיעה ממלכתית למוסקבה, הזוג נתניהו סעד עם רמ יוון ואשתו. ניר חפץ, ששימש כדוברו ויועצו הקרוב של ראש. Il y a 4 jours. גם אצל אלוביץ' וגם בחדר העבודה של אשת ראש הממשלה כיבה חפץ לגמרי את .

במשך יותר משלוש שעות העידה אשת רהמ בתביעת הדיבה של אב הבית לשעבר מני נפתלי.

הלקוח (ובמקרה זה גם של אשתו), גם אם הן לגיטימיות וגם אם הן הזויות. אולם למשטרה מסר חפץ, כך לפי הודעתו המצורפת לכתב ההגנה, כי אשתו קרוב . בתום עדותה הסכימו עורכי דינו . במשך יותר משלוש שעות העידה אשת רהמ בתביעת הדיבה של אב הבית לשעבר מני נפתלי. בכוחו של עד המדינה הראשון בתיק 4000, ניר חפץ, שיתחיל השבוע להעיד,. חפץ מילא שורת תפקידים בקבוצת התקשורת ידיעות אחרונות, וכן תפקידי דוברות . עד המדינה סיפר כי בנסיעה ממלכתית למוסקבה, הזוג נתניהו סעד עם רמ יוון ואשתו. עדות ניר חפץ תידחה לשבוע הבא. גם אצל אלוביץ' וגם בחדר העבודה של אשת ראש הממשלה כיבה חפץ לגמרי את . Il y a 6 jours. Il y a 4 jours. גם כשחפץ היה ראש מערך ההסברה הלאומי, אשת ראש הממשלה נתנה לו . מאחורי הדחייה בעדות הדרמטית במשפט נתניהו.

פרקליטיו של רהמ נתניהו חשפו מסמך שממנו עולה כי ניר חפץ, עד המדינה בתיק 4000, סיפר לחוקריו שמגישת עובדה גילתה לו מי האדם שהעביר חומרים למערכת התוכנית . Il y a 3 jours. Il y a 6 jours. עדות ניר חפץ תידחה לשבוע הבא. אולם למשטרה מסר חפץ, כך לפי הודעתו המצורפת לכתב ההגנה, כי אשתו קרוב .

בתום עדותה הסכימו עורכי דינו . מאיר א×
מאיר א×"וני מצפ×" ליל×" שישי! | TMI from images.maariv.co.il
Il y a 4 jours. אולם למשטרה מסר חפץ, כך לפי הודעתו המצורפת לכתב ההגנה, כי אשתו קרוב . Il y a 6 jours. הלקוח (ובמקרה זה גם של אשתו), גם אם הן לגיטימיות וגם אם הן הזויות. ניר חפץ, ששימש כדוברו ויועצו הקרוב של ראש. בתום עדותה הסכימו עורכי דינו . בכוחו של עד המדינה הראשון בתיק 4000, ניר חפץ, שיתחיל השבוע להעיד,. פרקליטיו של רהמ נתניהו חשפו מסמך שממנו עולה כי ניר חפץ, עד המדינה בתיק 4000, סיפר לחוקריו שמגישת עובדה גילתה לו מי האדם שהעביר חומרים למערכת התוכנית .

במשך יותר משלוש שעות העידה אשת רהמ בתביעת הדיבה של אב הבית לשעבר מני נפתלי.

עד המדינה סיפר כי בנסיעה ממלכתית למוסקבה, הזוג נתניהו סעד עם רמ יוון ואשתו. בכוחו של עד המדינה הראשון בתיק 4000, ניר חפץ, שיתחיל השבוע להעיד,. Il y a 4 jours. Il y a 4 jours. בתום עדותה הסכימו עורכי דינו . ניר חפץ, ששימש כדוברו ויועצו הקרוב של ראש. חפץ מילא שורת תפקידים בקבוצת התקשורת ידיעות אחרונות, וכן תפקידי דוברות . עדות ניר חפץ תידחה לשבוע הבא. בשיחה עם בנימין נתניהו עצמו, באותו הנושא, חפץ מסביר לראש הממשלה לשעבר כי ההקלטה נשמעת לא טוב עבור אשתו, כי היא צורחת שם ממש. הלקוח (ובמקרה זה גם של אשתו), גם אם הן לגיטימיות וגם אם הן הזויות. פרקליטיו של רהמ נתניהו חשפו מסמך שממנו עולה כי ניר חפץ, עד המדינה בתיק 4000, סיפר לחוקריו שמגישת עובדה גילתה לו מי האדם שהעביר חומרים למערכת התוכנית . Il y a 3 jours. מאחורי הדחייה בעדות הדרמטית במשפט נתניהו.

אשתו של ניר חפץ - אר×'ון ×"עיתונאים: מאוכז×'ים מ×"×™×¢×"ר ×"יון עקרוני ×'תיק עוק×'×™ / Il y a 6 jours.. מאחורי הדחייה בעדות הדרמטית במשפט נתניהו. אולם למשטרה מסר חפץ, כך לפי הודעתו המצורפת לכתב ההגנה, כי אשתו קרוב . Il y a 6 jours. בשיחה עם בנימין נתניהו עצמו, באותו הנושא, חפץ מסביר לראש הממשלה לשעבר כי ההקלטה נשמעת לא טוב עבור אשתו, כי היא צורחת שם ממש. ניר חפץ, ששימש כדוברו ויועצו הקרוב של ראש.

גם כשחפץ היה ראש מערך ההסברה הלאומי, אשת ראש הממשלה נתנה לו  ניר חפץ. בתום עדותה הסכימו עורכי דינו .